02:19:00

Doskonała mała czarna


Małą czarną posiada prawie każda z nas. Pewnie dlatego, że czerń pasuje każdemu, łatwo jest dobrać do niej torebkę czy buty, bo wiadomo z czarnym każdy kolor wygląda dobrze. Ja osobiście mam  kilka czarnych sukienek w swojej szafie długich, krótkich, obcisłych czy oversize. Obecnie jest tak ogromny wybór, że zdecydowanie się na tą jedyną jest naprawdę bardzo trudny. 
Jest to sukienka wyjściowa na specjalne okazje jak urodziny, święta itd ale nie tylko. Nie ma co kupować jej na jeden raz, żeby potem wisiała sobie bezużyteczna w szafie i się kurzyła. Ja zawsze kupując jakąkolwiek rzecz zastanawiam się czy nałożę ją więcej niż ten jeden raz..Sukienka musi być przede wszystkim wygodna i dobrze leżeć. Powinna być też z elastycznego materiału. Tak na marginesie dodam, że byłam bardzo dawno temu na weselu, miałam sukienkę w swoim rozmiarze, obcisła do kolan wydawała się idealna, ale była wykonana z tak sztywnego materiału, że praktycznie nie dało się z niej chodzić i jeszcze ta długość dodatkowo wszystko komplikowała. Więc kupując w sklepie polecam zrobić w niej kilka kroków, a zamawiając coś online warto sprawdzić skład materiału i przeczytać opinie o sukience czy też innej rzeczy. 
A jeżeli już o zakupach przez internet to dają one kilkukrotnie większy wybór. Nie warto kupować rozkloszowanych sukienek, o prostym kroju bo są one już po prostu przereklamowane. Warto wybrać coś o ciekawym fasonie, kroju coś co będzie dobrze wyglądało na co dzień jak i na jakąś specjalną okazje. Jak np modne ostatnio wiązania na dekolcie 
Szukając ostatnio fajnych sukienek w przystępnych cenach, natrafiłam na sklep www.yoshop.com Mają naprawdę bardzo duży wybór nie tylko sukienek. Możecie szukać ich za pomocą strony internetowej jak i pobrać aplikację do czego was zachęcam. Postanowiłam wybrać i pokazać Wam kilka ciekawych które wpadło mi w oko.
Nie mam jeszcze ani jednej rzeczy z tego sklepu więc jeżeli chodzi o jakość nie mogę Wam nic pwoiedzieć :)

http://www.yoshop.com/item/round-collar-long-sleeve-back-cut-p_627392.html

                                         Sexy Plunging Neck Long Sleeve Lace-Up Women's Bodycon Dress
http://www.yoshop.com/item/plunging-neck-long-sleeve-lace-up-bodycon-p_599406.html

http://www.yoshop.com/item/jewel-neck-see-through-lace-floral-short-p_596150.html



                                  Sexy Scoop Neck Beaded Open Back Long Sleeve Dress For Women

http://www.yoshop.com/item/scoop-neck-beaded-open-back-long-p_322544.html



http://www.yoshop.com/item/boat-neck-long-sleeve-pure-color-p_624533.html




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 Welcome to my world , Blogger